18:50 - Sivas’ta Muzaffer Sarısözen Ortaokulu Açılıyor
15:09 - LÖSEV İYİLİKLER TIRI MARMARA BÖLGESİ’NDEKİ AİLELERİYLE BULUŞTU
12:35 - Başkan Demirgil’den, Öğrencilere Yemek
12:03 - Erbane Grubu, Gazeteci Hakan Bakar’ın Yayın Konuğu Oldu
10:11 - Eğitim Bir Sen’de, İlk Aday Mustafa Yıldırım
09:48 - “İmkânlarımız ve Yasal Çerçeve İçerisinde Sivasspor’un Her Zaman Yanındayız”
09:05 - “EARTH” Projesi Kapsamında Öğrenciler Dünyayı Geleceğe Hazırlıyor
14:43 - Sivasspor, STSO Meclis Gündeminde
08:01 - Aksu, Türk Kızılay’ın 158’inci kuruluş yıl dönümünü kutladı.
17:44 - Çevik, BBP’ne Katıldı
Mecnun Otyakmaz, “Bizim biraz daha yukarılara oynamamız için önemli bir karşılaşmaydı. Net bir skorla kazandık. Oyuncu arkadaşlarımızı ve teknik heyetimizi tebrik ediyorum.” dedi.
Süper Lig’in 34. haftasında Demir Grup Sivasspor, sahasında İH. Konyaspor’u 3-1 mağlup etti.
Maçın ardından stadyum çıkında Başkan Mecnun Otyakmaz, gazetecilere açıklamada bulundu.
Otyakmaz, hastalığını iyiye gittiğini ifade ederek, kendisini tedavi eden doktorlara teşekkür etti. Başkan Otyakmaz, “Takımımızı biliyorduk. Salgın sezon başından beri bizi etkilemişti. İkinci yarı ile birlikte maç trafiğinin azalmasıyla, takımda Kovid olacak kimsenin kalmamasıyla ve virüsün bizden uzak olması neticesinde takım toparlandı. Yavaş yavaş puanlar almasını bildik. Bugün de önemli bir karşılaşma oynadık. Bizim biraz daha yukarılara oynamamız için önemli bir karşılaşmaydı. Net bir skorla kazandık. Oyuncu arkadaşlarımızı ve teknik heyetimizi tebrik ediyorum.” diye konuştu.
Bir gazetecinin ‘Avrupa kupaları hedefi ile ilgili ne düşünüyorsunuz?’ şeklindeki sorusu üzerine Otyakmaz, “Tabii ki sonuna kadar kovalamamız lazım. Biz bütün maçlarımıza puan kazanmak için çıkıyoruz. Bundan sonraki karşılaşmalarımız da öyle. Önemli karşılaşmalarda olacak. Ligin kaderini etkileyecek karşılaşmalara da çıkacağız. Orada en hazırlıklı ve en iyi şekilde hazırlanıp puanlarımızı almak istiyoruz. Bakalım bu puanlar bizi nereye götürecek.” diye konuştu.