17:44 - Çevik, BBP’ne Katıldı
05:16 - SBTÜ Dünya Şampiyonu Oldu
15:54 - 2. Baskı Türk Kültürüne Hizmet Vakfı Tarafından Yayımlandı
15:50 - “Yerimiz Seçilmiş Genel Başkanımız Sayın Özgür Özel’in Yanıdır”
14:23 - Tarihin Sessiz Tanıkları Sergisi Şehrin Gündemine Oturdu
13:24 - Çetinkaya, “bu hükümet döneminde çiftçilik yapmak bile hayal olmuştur”
12:46 - Başkan Aslan’dan, Vekillere Hodri Meydan
10:59 - Milletvekili Aksu, Duyurdu
10:46 - Toy, “Sivas’ımızı eğitim alanındaki yatırımlarla güçlendirmeye devam ediyoruz”
Toplu Olarak Görevi Bıraktılar
Yeniden Refah Partisi Sivas Merkez İlçe Başkanı Hamdi Elibol, Merkez İlçe Başkanlığı olarak toplu bir şekilde görevi bıraktıklarını söyledi.
Elibol, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi.
“Kamuoyuna duyuru,
Merkez İlçe Başkanlığı olarak gerçekleştirdiğimiz toplantıda, teşkilat üyelerimizin görüş ve fikirleri alınmıştır. Yapılan istişareler sonucunda, Merkez İlçe Başkanlığı olarak tüm üyelerimizle birlikte görevimizden ayrılma kararı aldık. Görev süremiz boyunca, davamızın yüce hedeflerine ulaşmak için azim ve gayretle çalıştık. Bu kutlu davada omuz omuza yürüdüğümüz tüm dava kardeşlerimize teşekkür ediyor, İl Başkanlığı görevine seçilen Sayın Cabir Çetinkaya’yı tebrik ediyoruz. Kendilerinin bu yolda özgür ve rahat bir şekilde ilerleyebilmeleri için bu kararı aldığımızı özellikle vurgulamak istiyoruz. Kamuoyunun bilgisine saygıyla sunarız.”dedi.