17:44 - Çevik, BBP’ne Katıldı
05:16 - SBTÜ Dünya Şampiyonu Oldu
15:54 - 2. Baskı Türk Kültürüne Hizmet Vakfı Tarafından Yayımlandı
15:50 - “Yerimiz Seçilmiş Genel Başkanımız Sayın Özgür Özel’in Yanıdır”
14:23 - Tarihin Sessiz Tanıkları Sergisi Şehrin Gündemine Oturdu
13:24 - Çetinkaya, “bu hükümet döneminde çiftçilik yapmak bile hayal olmuştur”
12:46 - Başkan Aslan’dan, Vekillere Hodri Meydan
10:59 - Milletvekili Aksu, Duyurdu
10:46 - Toy, “Sivas’ımızı eğitim alanındaki yatırımlarla güçlendirmeye devam ediyoruz”
Çetin, “Söyleyecek bir şey bulamıyorum işin açıkçası. Bu sene gerçekten zor bir sene.” dedi.
Sivasspor Teknik Direktörü Servet Çetin, İstanbulspor’u 1-0 yenmelerinin ardından düzenlenen basın toplantısında açıklama yaptı.
Çetin, “Zor bir maç olacağını biliyorduk. Geçen hafta da İstanbulspor, Trabzonspor’a karşı en iyi futbolu oynadı. Futbolcu arkadaşlara 90 dakika boyunca oyuna konsantre olmamız gerektiğini söylemiştim. Gol geç geldi. Bizim için iyi bir galibiyet oldu. Maalesef kolay maç kazanılmıyor. Bizim adımıza iyi bir galibiyet oldu. Oyundan biz de memnun değiliz ama skora bakacağız artık. Çok konuşmayayım diyorum ama ufak şeyler söylemeliyiz. Daha biz ne yapabiliriz bu takım için? 21 puanımız var. Sivasspor benim değer verdiğim bir yer. Zarar verecek de bir şey yapmam. Biz zor şartlarda hem maddi hem de oyuncu yapısı anlamında zor şeylerle mücadele ediyoruz. İnsanlar bunu görmüyor. Biz gelen oyuncuları sezon içerisinde oynata oynata hazır hale getirmeye çalıştık. Söyleyecek bir şey bulamıyorum işin açıkçası. Bu sene gerçekten zor bir sene.”dedi.