17:44 - Çevik, BBP’ne Katıldı
05:16 - SBTÜ Dünya Şampiyonu Oldu
15:54 - 2. Baskı Türk Kültürüne Hizmet Vakfı Tarafından Yayımlandı
15:50 - “Yerimiz Seçilmiş Genel Başkanımız Sayın Özgür Özel’in Yanıdır”
14:23 - Tarihin Sessiz Tanıkları Sergisi Şehrin Gündemine Oturdu
13:24 - Çetinkaya, “bu hükümet döneminde çiftçilik yapmak bile hayal olmuştur”
12:46 - Başkan Aslan’dan, Vekillere Hodri Meydan
10:59 - Milletvekili Aksu, Duyurdu
10:46 - Toy, “Sivas’ımızı eğitim alanındaki yatırımlarla güçlendirmeye devam ediyoruz”
2 Temmuz 1993’te Madımak Oteli’nde yaşanan üzücü olayda hayatını kaybedenler dualarla anıldı.
Sivas Bilim ve Kültür Merkezi’nde oluşturulan anı köşesine karanfil bırakan Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, 30 yıl önce Sivas’ta Madımak Oteli’nde hayatını kaybeden vatandaşlarımızı anmak için bir araya geldikleri ifade ederek; “Bu mekânda yaşanan acı olayın yıldönümündeyiz. Burada hayatını kaybeden canlar için karanfil bıraktık, onlar için dua ettik. Hepsine Allah’tan rahmet diliyorum.” dedi.
Acı Hepimizin Ortak Acısı
Vali Yılmaz Şimşek, yaşanan acı olayın herkesin ortak acısı olduğuna dikkat çekerek, “Burada hayatını kaybeden her bir vatandaşımızın acısını yüreğimizde hissediyoruz, hissetmeye de devam edeceğiz. Bundan sonrada bu tür olayların yaşanmaması için hepimizin üzerine düşen görev ve sorumluluklar var. Birlik ve beraberliğimizi daha da güçlendirmeliyiz. Bir birimize daha da yakınlaşmalıyız. Sevgi ve hoşgörü tohumlarını tekrar yeşertmeliyiz. Çünkü aramıza nifak sokmak isteyen şer güçler fırsat bulamasılar. Yüzyıllardır bu topraklarda barış hâkim olmuştur. Hangi inançtan, hangi mezhepten olursa olsun insanlar yan yana bir arada yaşamışlardır. Yine bu toprakların sesi olmuş Âşık Veysel gibi, Pir Sultan Abdâl gibi, Ruhsati gibi ozanlarımızda bizlere kardeşlik hoşgörü ve sevgi mesajları vermişlerdir. İnşallah bu mesajları doğru algılayıp bizlerde birlik beraberliğimizi daha da pekiştireceğiz. Hoşgörü iklimini tekrar inşa edeceğiz, hep diri tutacağız. İnşallah bizlerden sonraki nesillere barış dolu, sevgi dolu bir dünya bırakmış olacağız” ifadelerini kullandı.