17:44 - Çevik, BBP’ne Katıldı
05:16 - SBTÜ Dünya Şampiyonu Oldu
15:54 - 2. Baskı Türk Kültürüne Hizmet Vakfı Tarafından Yayımlandı
15:50 - “Yerimiz Seçilmiş Genel Başkanımız Sayın Özgür Özel’in Yanıdır”
14:23 - Tarihin Sessiz Tanıkları Sergisi Şehrin Gündemine Oturdu
13:24 - Çetinkaya, “bu hükümet döneminde çiftçilik yapmak bile hayal olmuştur”
12:46 - Başkan Aslan’dan, Vekillere Hodri Meydan
10:59 - Milletvekili Aksu, Duyurdu
10:46 - Toy, “Sivas’ımızı eğitim alanındaki yatırımlarla güçlendirmeye devam ediyoruz”
Uluslararası müsabakalarda ülkemizi başarıyla temsil eden ve derece alan Sivaslı sporcuları, ‘Amatör Spor Haftası’ kapanış töreninde ödüllendirildi.
Programa Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, Belediye Başkanı Hilmi Bilgin, il protokolü ile birlikte, Şampiyon Taha Akgül ve milli sporcular katıldı.
Amatör Spor Haftası kapsamında Avrupa ve Dünya Şampiyonalarında başarılı olan sporcularımız için ödül töreni düzenlendi.
Programda Konuşan Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürü Erdoğan Tunç, “hedeflerimize bir bir ulaşıyoruz. Başarı salon hoca ve başarı hepsi bir bütün. Taha Akgül’de bizleri bu günde yalnız bırakmadı. Kendisine teşekkür ediyorum. “dedi.
“Amatör Spor Haftası Etkinlikleri” Kapsamında Uluslararası Müsabakalarda Ülkemizi Başarı ile Temsil Eden ve Derece Alan Sivaslı Sporcularının “Ödül Töreni” Programında konuşan Şampiyon Taha Akgül ise “19 yaşına kadar bende Sivas’taydım. Çalışmak lazım. Benim uzun süre hiç madalyam yoktu. Ama daha sonra Üniversiteyi kazandım. Sonrasında madalyalar gelmeye başladı. Siz emeğinizi verin. Sizlerde Sivas’a büyük başarılar kazandıracaksınız.” dedi.
Başkan Bilgin, “Sağlıklı bir yaşam için sporu teşvik etmek amacıyla çalıştıklarını, Dünya genelinde yapılan müsabakalarda dereceye girerek bayrağımızı göndere çeken sporcularımızı kutluyorum”. İfadelerine yer verdi.
‘Zirvedeki Yiğidolar’ sloganıyla düzenlenen ve 18 Sivaslı sporcunun ödüllerini aldığı gecede konuşan Vali Şimşek;
“İlimizi ve ülkemizi uluslararası alanda temsil eden sporcularımızı ve onları yetiştirip bugünlere taşıyan antrenörlerimizi bu vesile ile yürekten kutluyorum. Dedi.
İl protokolü başarılı olan sporculara ödüllerini takdim ettikten sonra toplu halde fotoğraf çekindiler.