17:44 - Çevik, BBP’ne Katıldı
05:16 - SBTÜ Dünya Şampiyonu Oldu
15:54 - 2. Baskı Türk Kültürüne Hizmet Vakfı Tarafından Yayımlandı
15:50 - “Yerimiz Seçilmiş Genel Başkanımız Sayın Özgür Özel’in Yanıdır”
14:23 - Tarihin Sessiz Tanıkları Sergisi Şehrin Gündemine Oturdu
13:24 - Çetinkaya, “bu hükümet döneminde çiftçilik yapmak bile hayal olmuştur”
12:46 - Başkan Aslan’dan, Vekillere Hodri Meydan
10:59 - Milletvekili Aksu, Duyurdu
10:46 - Toy, “Sivas’ımızı eğitim alanındaki yatırımlarla güçlendirmeye devam ediyoruz”
Demokrasi ve Atılım (DEVA) Partisi Sivas İl Başkanı Serdar İnce, yazılı bir mesaj yayınlayarak, yeni yılı kutladı.
Zor günlerin ardından 2020 yılının sona eriyor. Yılın sona ermesi ve yeni yılın başlangıcıyla ilgili olarak DEVA Partisi Sivas İl Başkanı Serdar İnce yeni yıl mesajı yayınlayarak iyi dileklerini sundu. İnce mesajında şu ifadelere yer verdi:

“2020 yılını artık geride bırakıyoruz. Yıl boyunca vatandaşlarımız ekonomiden, sosyal hayata birçok olumsuzlukla mücadele etmek zorunda kaldı. Pandemi ile mücadele kapsamında sağlık çalışanlarımızı ve vatanın birlik ve bütünlüğü için çok fazla şehit verdik. İnsanlarımızın hayatların kapanmayacak yaralar açıldı. 2021’de bu sorunların tekrarlanmaması adına, milletimizin huzur ve güven içerisinde, yaşaması adına DEVA Partisi olarak mücadelemize daha heyecanlı daha azimli devam edeceğiz. Esnafımız için, üreticimiz, çiftçimiz için, öğrencimiz, öğretmenimiz için her sorunun çözümünde yer alacağız. Bu düşüncelerle yeni yılda Türkiye’m için güzellik, huzur, refah, bolluk, sağlık temenni ediyor, yeni yılı yeni umutlarla kutluyorum.”