17:44 - Çevik, BBP’ne Katıldı
05:16 - SBTÜ Dünya Şampiyonu Oldu
15:54 - 2. Baskı Türk Kültürüne Hizmet Vakfı Tarafından Yayımlandı
15:50 - “Yerimiz Seçilmiş Genel Başkanımız Sayın Özgür Özel’in Yanıdır”
14:23 - Tarihin Sessiz Tanıkları Sergisi Şehrin Gündemine Oturdu
13:24 - Çetinkaya, “bu hükümet döneminde çiftçilik yapmak bile hayal olmuştur”
12:46 - Başkan Aslan’dan, Vekillere Hodri Meydan
10:59 - Milletvekili Aksu, Duyurdu
10:46 - Toy, “Sivas’ımızı eğitim alanındaki yatırımlarla güçlendirmeye devam ediyoruz”
“Polis, jandarmada ve Sağlıkçılarda esnek çalışmaya dahil edilmeli”
Peker, “Kamuda esnek çalışma sistemine Polis, jandarmada Sağlıkçılarımızda ilave edilmelidir.” dedi.
Ulaştırma ve Demiryolu Çalışanları Hak Sendikası Genel Başkanı Abdullah Peker, Kamuda esnek çalışma sistemine Polis, jandarma ve sağlıkçılarında ilave edilmesi yönün bir açıklama yaptı.
Peker, yapığı açıklamada şunları ifade etti. “ Ülkemiz yoğun bir Covit 19 tehdidi altında bulunmaktadır. Sağlıkçılarımız başta olmak üzere Polis ve Jandarmamızda öz veri ile görev yapmaktadır. Özellikle Sağlıkçılarımız görev yaparken hayatlarının kaybetmektedirler Allah Tüm görev şehitlerimize Rahmet etsin. Covit19 corana ile daha sağlıklı mücadele etmek için Sağlık çalışanlarımıza Jandarma ve Polisimize ek ödeme yapılması insani bir ve yerinde bir davranış olacaktır. Sayın sağlık bakanımıza ve iç işleri Bakanımıza Buradan sesleniyorum Çalışanlarımızın moral ve Motivasyonunun yerinde olması için aralıklı sürelerde Sağlık Çalışanlarımıza ve Güvenlik güçlerimize takas yolu ile haftada en az 2 gün dinlenme fırsatı tanınmalıdır. Sınırlı yasaklarlar covit 19’dan kurtulmamız çok zor gözüküyor daha radikal tedbirlerin alınması daha çok can kaybını önleyecektir. Sendika olarak görüşümüzü Sayın Cumhurbaşkanımıza Sayın İç İşleri bakanımıza ve Sayın Sağlık Bakanımıza yazılı olarak sunmuş bulunmaktayız Ekonomik düzenimizi alt üst eden çağın illeti Covit 19 mağdurlarına ekonomik yardım yapılması zaruri olmuştur. TCDD ve diğer kurumlarda görev yapan Faal personelinde esnek çalışma sistemine dahil edilmesi gerekmektedir. Covit 19 ile Mücadelenin başında bulunan Tüm illerimizin Valileri Sağlık Müdürleri ve Emniyet Müdürlerine buradan teşekkür etmek insani bir görevdir diye düşünüyorum. İlimiz Sivas’ta Covit 19 un çıkış tarihinden bu yana Üstün bir gayretle Mücadele eden Sayın Valimiz Salih Ayhan Beye Belediye Başkanımız Hilmi Bilgin Beye, Sağlık Müdürümüz Sayın Selçuk Moğolkoç beye, Jandarma Alay komutanımız İdris Tataroğlu ve Emniyet Müdürümüz Sayın Kenan Aydoğan beye Tüm Sivas halkı adına teşekkür ediyor. Allah razı olsun diyorum. Lütfen Maske Mesafe Hijyen kurallarına riayet edelim.” Şeklinde açıklama yaptı.