14:43 - Sivasspor, STSO Meclis Gündeminde
08:01 - Aksu, Türk Kızılay’ın 158’inci kuruluş yıl dönümünü kutladı.
17:44 - Çevik, BBP’ne Katıldı
05:16 - SBTÜ Dünya Şampiyonu Oldu
15:54 - 2. Baskı Türk Kültürüne Hizmet Vakfı Tarafından Yayımlandı
15:50 - “Yerimiz Seçilmiş Genel Başkanımız Sayın Özgür Özel’in Yanıdır”
14:23 - Tarihin Sessiz Tanıkları Sergisi Şehrin Gündemine Oturdu
13:24 - Çetinkaya, “bu hükümet döneminde çiftçilik yapmak bile hayal olmuştur”
12:46 - Başkan Aslan’dan, Vekillere Hodri Meydan
10:59 - Milletvekili Aksu, Duyurdu
Sivas’ta kurumlar salgın günlerinde denetimlerini sürdürüyor.
Sağlık İçin Hepimiz İçin sloganı ile Sivas il merkezinde Sivas İl Tarım ve Orman Müdürü Seyit Yıldız, denetimlere katılarak, denetimleri bizzat yakından takip ediyor.
COVİD-19 tedbirleri kapsamında ilimizde faaliyet gösteren işletmelere yönelik gıda denetimlerini sürdüren Sivas İl Tarım ve Orman Müdürlüğü şehrimizde işletmeleri salgın konusunda alınacak tedbirler ile uyulması gereken kuralları tekrar tekrar hatırlattılar.
Bu kapsamda, Sivas İl Tarım ve Orman Müdür Seyit Yıldız, esnaflardan ve vatandaşlardan; fiziki mesafeye, maskeye ve hijyene “Sağlık İçin Hepimiz İçin” azami dikkat etmelerini istedi