18:50 - Sivas’ta Muzaffer Sarısözen Ortaokulu Açılıyor
15:09 - LÖSEV İYİLİKLER TIRI MARMARA BÖLGESİ’NDEKİ AİLELERİYLE BULUŞTU
12:35 - Başkan Demirgil’den, Öğrencilere Yemek
12:03 - Erbane Grubu, Gazeteci Hakan Bakar’ın Yayın Konuğu Oldu
10:11 - Eğitim Bir Sen’de, İlk Aday Mustafa Yıldırım
09:48 - “İmkânlarımız ve Yasal Çerçeve İçerisinde Sivasspor’un Her Zaman Yanındayız”
09:05 - “EARTH” Projesi Kapsamında Öğrenciler Dünyayı Geleceğe Hazırlıyor
14:43 - Sivasspor, STSO Meclis Gündeminde
08:01 - Aksu, Türk Kızılay’ın 158’inci kuruluş yıl dönümünü kutladı.
17:44 - Çevik, BBP’ne Katıldı
Korona Virüs tedbirleri doğrultusunda İlköğretim Haftası sebebiyle Atatürk Anıtına çelenk sunuldu.
İlköğretim Haftası Dolayısıyla Atatürk Anıtında Tören Düzenlendi.
Sivas’ta İlköğretim Haftası dolayısıyla Cumhuriyet Meydanındaki Atatürk Anıtında tören düzenlendi. Törene Milli Eğitim Müdürü Ebubekir Sıddık Savaşçı, Müdür Yardımcıları, Şube Müdürleri, okul müdürleri ve öğretmenler katıldı.
Korona Virüs tedbirleri doğrultusunda gerçekleştirilen törende Savaşçı, İl Milli Eğitim Müdürlüğü çelengini anıta sundu. Tören, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunması ile sona erdi.