14:43 - Sivasspor, STSO Meclis Gündeminde
08:01 - Aksu, Türk Kızılay’ın 158’inci kuruluş yıl dönümünü kutladı.
17:44 - Çevik, BBP’ne Katıldı
05:16 - SBTÜ Dünya Şampiyonu Oldu
15:54 - 2. Baskı Türk Kültürüne Hizmet Vakfı Tarafından Yayımlandı
15:50 - “Yerimiz Seçilmiş Genel Başkanımız Sayın Özgür Özel’in Yanıdır”
14:23 - Tarihin Sessiz Tanıkları Sergisi Şehrin Gündemine Oturdu
13:24 - Çetinkaya, “bu hükümet döneminde çiftçilik yapmak bile hayal olmuştur”
12:46 - Başkan Aslan’dan, Vekillere Hodri Meydan
10:59 - Milletvekili Aksu, Duyurdu
Sivas İl Milli Eğitim Müdürü Ebubekir Sıddık Savaşçı, Merkez ve İlçelerde Görev Yapan Birinci Sınıf Öğretmenleri İle VKS Üzerinden Toplantı Yaptı.
Milli Eğitim Müdürü Ebubekir Sıddık Savaşçı, yeni eğitim-öğretim yılı öncesinde birinci sınıf öğretmenleri ile toplantı yaptı.Video Konferans Sistemi (VKS) üzerinden gerçekleştirilen toplantıya Şube Müdürü Hülya Bozbıyık’ta katıldı.
Corona Virüs (Covid-19) salgını dolayısıyla okullarda alınan tedbirler ve yeni eğitim öğretim yılına ilişkin planlamaların değerlendirildiği toplantıda, öğretmenler görüş, öneri ve taleplerini dile getirdi.