18:50 - Sivas’ta Muzaffer Sarısözen Ortaokulu Açılıyor
15:09 - LÖSEV İYİLİKLER TIRI MARMARA BÖLGESİ’NDEKİ AİLELERİYLE BULUŞTU
12:35 - Başkan Demirgil’den, Öğrencilere Yemek
12:03 - Erbane Grubu, Gazeteci Hakan Bakar’ın Yayın Konuğu Oldu
10:11 - Eğitim Bir Sen’de, İlk Aday Mustafa Yıldırım
09:48 - “İmkânlarımız ve Yasal Çerçeve İçerisinde Sivasspor’un Her Zaman Yanındayız”
09:05 - “EARTH” Projesi Kapsamında Öğrenciler Dünyayı Geleceğe Hazırlıyor
14:43 - Sivasspor, STSO Meclis Gündeminde
08:01 - Aksu, Türk Kızılay’ın 158’inci kuruluş yıl dönümünü kutladı.
17:44 - Çevik, BBP’ne Katıldı
Zübeyde Hanım Anaokuluna “Yeşil Bayrak” Ödülü
Zübeyde Hanım Anaokulu Müdürü Ahmet Çevik, Müdür Yardımcısı Burçin Demir ile birlikte Milli Eğitim Müdürü Ebubekir Sıddık Savaşçı’yı ziyaret etti.
Okulda yürütülen faaliyetler hakkında Savaşçı’ya bilgi veren Çevik, Türkiye Çevre Eğitim Vakfı (TÜRÇEV) öncülüğünde yürütülen Eko Okullar Programı kapsamında uluslararası düzeyde tanınan ve saygınlığı olan “Yeşil Bayrak” ödülünü almaya hak kazandıklarını söyledi.
Çevik, çevreye duyarlı okulu simgeleyen bir eko-etiket olan “Yeşil Bayrak” ödülünü ve geçen sene Okullarda Orman programıyla kazandıkları “Kahverengi Bayrak” ödülünü Savaşçı’ya takdim etti.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Savaşçı, tebriklerini ileterek Yeşil Bayrak ve Kahverengi Bayrak ödüllerinin alınmasında emeği olanlara teşekkür etti.