14:43 - Sivasspor, STSO Meclis Gündeminde
08:01 - Aksu, Türk Kızılay’ın 158’inci kuruluş yıl dönümünü kutladı.
17:44 - Çevik, BBP’ne Katıldı
05:16 - SBTÜ Dünya Şampiyonu Oldu
15:54 - 2. Baskı Türk Kültürüne Hizmet Vakfı Tarafından Yayımlandı
15:50 - “Yerimiz Seçilmiş Genel Başkanımız Sayın Özgür Özel’in Yanıdır”
14:23 - Tarihin Sessiz Tanıkları Sergisi Şehrin Gündemine Oturdu
13:24 - Çetinkaya, “bu hükümet döneminde çiftçilik yapmak bile hayal olmuştur”
12:46 - Başkan Aslan’dan, Vekillere Hodri Meydan
10:59 - Milletvekili Aksu, Duyurdu
Sivas İl Milli Eğitim Müdürü Ebubekir Sıddık Savaşçı, Vali Reşit Paşa İlkokulunda 1’nci Sınıf Zümre Başkanları Toplantısına Katılan Öğretmenlerle Bir Araya Geldi.
Milli Eğitim Müdürü Ebubekir Sıddık Savaşçı, Şube Müdürü Hülya Bozbıyık ile birlikte Vali Reşit Paşa İlkokulunda 1’nci Sınıf Zümre Başkanları Toplantısına katılan öğretmenlerle bir araya geldi.
Okul bahçesinde öğretmenlerle sohbet eden Savaşçı, tüm öğretmenlerin büyük bir heyecanla öğrencilerine kavuşmayı beklediğini belirterek; “Biz öğrencilerimizi, öğrencilerimiz de bizleri, okullarını özledi. İnşallah, tedbirlere uyarak ve uygulayarak bakanlığımızın belirlediği şartlarda yüz yüze eğitime başlayacağız. Bu konuda gereken tüm tedbirler alınmış durumda.” dedi.