18:50 - Sivas’ta Muzaffer Sarısözen Ortaokulu Açılıyor
15:09 - LÖSEV İYİLİKLER TIRI MARMARA BÖLGESİ’NDEKİ AİLELERİYLE BULUŞTU
12:35 - Başkan Demirgil’den, Öğrencilere Yemek
12:03 - Erbane Grubu, Gazeteci Hakan Bakar’ın Yayın Konuğu Oldu
10:11 - Eğitim Bir Sen’de, İlk Aday Mustafa Yıldırım
09:48 - “İmkânlarımız ve Yasal Çerçeve İçerisinde Sivasspor’un Her Zaman Yanındayız”
09:05 - “EARTH” Projesi Kapsamında Öğrenciler Dünyayı Geleceğe Hazırlıyor
14:43 - Sivasspor, STSO Meclis Gündeminde
08:01 - Aksu, Türk Kızılay’ın 158’inci kuruluş yıl dönümünü kutladı.
17:44 - Çevik, BBP’ne Katıldı
Önce Yaya Uygulaması
Sivas Emniyet Müdürlüğü Trafik Kanununun da yapılan değişiklik ile ilgili basın bülteni yayınladı. Yayınlanan basın bülteninde şunlar ifade edildi.
“2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununun 74’üncü maddesinde 26 Ekim 2018 tarihinde yapılan değişiklikle;
ARAÇ SÜRÜCÜLERİ; görevli bir kişi veya ışıklı trafik işareti bulunmayan ancak trafik işareti veya levhalarıyla belirlenmiş; Kavşak giriş ve çıkışlarında, Yaya veya okul geçitlerine, Yaklaşırken YAVAŞLAMAK, varsa buralardan geçen veya geçmek üzere bulunan YAYALARA DURARAK ilk geçiş hakkını vermek zorundadır, hükmü getirilmiştir. Bu hükme uymayan araç sürücülerine 652 TL idari para cezası uygulanmaktadır. Toplumda farkındalığı artırmak amacıyla ülke genelinde Valilik/Kaymakamlıklar koordinesinde tüm kurumların katılımıyla 30 Mart 2021 Salı günü 12.00-15.00 saatleri arasında “yaya geçidi kullanımı ve yaya öncelikli trafik” konulu bilinçlendirme kampanyası icra edilecektir.” İfadelerine yer verildi.